نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
43484
-
الف
+

نقش «سلمان خان» در دوسیه مشکوک مرگ «سوشانت سینگ راجپوت» چیست؟

یک وکیل بلند پایه هندی شکایتی را علیه ۸ تن ازجمله «سلمان خان» در پیوند با مرگ «سوشانت سینگ راجپوت» ارائه داده است.

به گزارش آی فیلم 2، یک وکیل بلند پایه هندی دوسیه ای را علیه ۸ تن به شمول «سلمان خان» و «کاران جوهر» در پیوند با مرگ «سوشانت سینگ راجپوت» ارائه داده است.

این‌وکیل در این دوسیه مدعی شده این هشت تن در طی یک توطئه، سوشانت سینگ راجپوت را وادار به خودکشی کرده اند و اعتراض وی مبنی بر قتل سوشانت می باشد.

او در این دوسیه نام سلمان خان، کاران جوهر، سانجی لیلا بانسالی، ادیتیا چوپرا، ساجد نادیادوالا، بوشان کومار ،اکتا کاپور  و دینش ویجان را به عنوان افرادی که توطئه چیده اند تا فلم های سوشانت درست اکران ‌نشود و همچنین شانس حضور در فلم های بعدی اش را از دست بدهد، یاد کرده است.

دادگاه ۳ جولای سال روان را تاریخ بررسی این شکایت اعلام‌کرده است.

گفتنی است بعد از پیدا شدن جسد «سوشانت سینگ راجپوت» بازیگر 34 ساله بالیوودی در خانه اش و گمانه زنی هایی درباره خودکشی وی، خانواده او خواستار تحقیقات بیشتر برای علت مرگش شدند. 

عموی مادری «سوشانت سینگ راجپوت» روز بعد از فوت وی در مصاحبه ای گفت: ما فکر نمی کنیم که او خودکشی کرده باشد، این قضیه بسیار مشکوک است و پولیس باید موضوع را بررسی کند. در واقع به نظر می رسد که یک توطئه ای پشت مرگ او وجود دارد و وی به قتل رسیده است.

با مشکوک بودن مرگ سوشانت سینگ راجپوت تحقیقات پولیس هند آغاز شده و در این میان اخبار مربوط، خشم هواداران وی را به دنبال داشته تا جایی که تصویر سلمان خان و کاران جوهر را به آتش کشیده اند.

ع ا / ح ح 

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

سلام الان نمی فهمید خودکشی بوده یا نه